det är över nu

Sådär, nu var åttan över. Det känns verkligen skönt, med tanke på hur jobbigt året har varit. Betygen blev väl ingen hitt, men jag är ändå nöjd. Fick nästan en liten tår i ögat när niorna sjöng sin låt till lärarna, "vi kommer aldrig tillbaka....." Nu när jag tänker efter kommer det bli sjukt tråkigt utan niorna. Eller för mig är dom och kommer alltid att vara åttor. Och förra nian (min syrras klass) ser jag mig fortfarande i skolan, dom är bara på semester, och dom kommer alltid vara niorna.

Klockan tolv ska min familj åka ner till mormor, som dom vanliga traditionerna, men i år följer Fanny med, vilket egentligen också börjar bli en tradition, efter typ andra året. Där kommer även Nellie och moster vara, så det blir mycket trevligt. Jag har inga planer för kvällen än, men man vill ju hitta på något kul. Det är ju trotts allt sommarlov!



Mina fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0