SLIIIIITEN TJEJ

Nu ska jag väl börja bege mot sängen och krypa till kojs. Imorogn kommer den dagen jag längtat efter såhääääär länge. Klockan halv åtta imorgon bitti går båten, båten som leder till min bästavän som jag saknat vääääldigt mycket.

Hela kvällen har jag gått runt och packat, städat, ätit glass i omgångar. Jag hann även med en lång dusch, där det ingick rakning osv. (Hade ju som sagt inte rakat benen på två veckor, så nu har min familj inget att klaga på längre) Rummet tog jag bara en snabbis städning efter veckans bravader (Ebba och Alva kanske känner igen det, haha) och så tog jag mig (den låååånga) tiden att fila och måla naglarna, och när jag kollade mig i spegeln såg jag knappt mitt ansikte, för mina buskiga ögonbryn var i vägen, så nu börjar jag få lite syn igen, haha.

Nu åker en film på, vi hörs fyra och en halv timme ungefär, för då är jag uppe med tuppen, ha det bra så länge ♥



Haha, bilderna är från i torsdags. Jag, Amanda och Adam hade lite kul med Photo Both

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0