Allsång på Skansen

När klockan var 17.00 ringer mamma och säger att vi fått vip-biljetter på Allsång på Skansen (för min syster dansar där) så det var bara att hoppa in i duschen efter en till dag vid poolen med Ebba och Alva. Denna gång fick vi sitta längst bak, till skillnad från förra då vi satt så långt fram man kan sitta.

Oj vad jag, mamma och pappa satt och vinkade hela tiden. Vi vinkade till oss med i närbild, haha. Så det skulle ju vara ganska pinsamt om jag går igen och kommer i ännu en närbild, tredje gången gillt, hehe... Men kul var det.

Denna kväll avslutades på Gröna Lund för ett åk med min efter blivna pappa som aldrig åkt Insane förut. Om jag ska vara helt ärlig har jag aldrig sett min fader så rädd förut, och jag har nog aldrig skrattat så mycket (jag fick seriöst ont i magen) under ett Insane åk som det här. Min pappa överröstade alla med sin mörka stämma, haha.


Här sitter vi och vinkar i luften, alla tre hahaha


Hahaha, här är jag och Fanny från första programmet när min syster dansade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0