borta bra men hemma bäst

HOME SWEET HOME! Tack för denna underbara vecka på Gotland med familjen Hansson, Karlsvärd och Caisa, och även alla ungdomar. Det har varit hur kul som helst, även fast vädret inte varit med oss hela tiden.

Idag hade jag tänkt spendera dagen med Felicia, men efter några om och men så bestämde vi oss för att ses i veckan istället. Jahapp, tänkte jga, inget att göra en fin sommardag som denna. Så plingar det i mobilen, Anna undrade om jag var hemma, klart jag är! Har inte träffat henne sen Mallorca, så hon sitter just nu på tåget påväg ut hit. Vi ska bada och sola, och det rycktas om en grill middag ikväll, Holle skulle kanske kolla förbi en snabbis, trevligt!

Anna och jag på Mallorca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0